Retourneren van artikelen
Hier vindt u informatie over het retourneren van onbeschadigde artikelen. Als u een artikel beschadigd heeft ontvangen of wanneer dit defect is geraakt, dan verwijzen we u naar onze Garantieprocedure.
U kunt de artikelen die u bij ons gekocht heeft, tegen bepaalde voorwaarden retourneren:
Geheugen waarvan de verpakking niet is beschadigd en de verzegeling niet is verbroken:
Indien de verpakking van het geheugen onbeschadigd is en de verzegeling niet verbroken is, kunt u dit altijd retourneren en wordt de aankoopprijs van de retour gestuurde artikelen volledig vergoed. Vraag eerst via uw Orderhistorie een RMA confirmatie aan. Stuur het artikel inclusief alle toebehoren, binnen 9 dagen na ontvangst op, vergezeld van de uitgeprinte Retourbon en in een deugdelijke verpakking.
Geheugen waarvan de verpakking is beschadigd of de verzegeling is verbroken:
Simmcity levert enkel gegarandeerd nieuw en ongebruikt geheugen. Geheugen waarvan de verpakking beschadigd is, of de verzegeling is verbroken is, voor ons onverkoopbaar geworden. Onze leverancier is onder bepaalde voorwaarden bereid om dat geheugen van ons terug te nemen, maar brengt ons daarvoor minimaal € 7,50 ex. BTW (€ 8,93 inc. BTW) per geopende verpakking in rekening. Simmcity is bereid om onder diezelfde voorwaarden het geopende geheugen van u retour te nemen. Neem in dat geval eerst contact op met onze Klantenservice
Retourzendingen kunt u verzenden naar ons Logistieke Centrum. Op enkele uitzonderingen na kunt u bij Simmcity gekochte artikelen binnen 9 kalenderdagen na ontvangst retourneren. De Verzendkosten komen voor uw eigen rekening.
Euro Point IT B.V.
Simmcity Retouren
Morsestraat 40
4004 JP Tiel
Let op!
Wanneer u een artikel buiten de gestelde voorwaarden terugstuurt dan komt de betalingsverplichting niet te vervallen en kunnen wij besluiten om toekomstige bestellingen niet meer in behandeling te nemen. Neemt u in geval van twijfel alstublieft contact op met onze Klantenservice.
Als u een pakket op het postkantoor afgeeft, ontvangt u een verzendbevestiging voorzien van een 3S-nummer. Bewaar dit bewijs zorgvuldig. Het is mogelijk dat wij hier in een later stadium om vragen.

Retourneren van artikelen

Hier vindt u informatie over het retourneren van onbeschadigde artikelen. Als u een artikel beschadigd heeft ontvangen of wanneer dit defect is geraakt, dan verwijzen we u naar onze Garantieprocedure. Op enkele uitzonderingen na kunt u bij Simmcity gekochte artikelen binnen 9 kalenderdagen na ontvangst retourneren. De Verzendkosten komen voor uw eigen rekening.

Voor Simmcity.nl bestellingen geldt een zichttermijn van 8 dagen vanaf het moment dat de bestelling in uw bezit is. Binnen deze termijn mag je het artikel bekijken en beoordelen tenzij anders vermeld.

U kunt de artikelen die u bij ons gekocht heeft, tegen de volgende voorwaarden retourneren:


Geheugen waarvan de verpakking niet is beschadigd en de verzegeling niet is verbroken:

Indien de verpakking van het geheugen onbeschadigd is en de verzegeling niet verbroken is, kunt u dit altijd retourneren en wordt de aankoopprijs van de retour gestuurde artikelen volledig vergoed. Vraag eerst via onze Klantenservice een CRA confirmatie aan. Stuur het artikel inclusief alle toebehoren, binnen 9 dagen na ontvangst op, vergezeld van de uitgeprinte Retourbon en in een deugdelijke verpakking.


Geheugen waarvan de verpakking is beschadigd of de verzegeling is verbroken:

Simmcity levert enkel gegarandeerd nieuw en ongebruikt geheugen. Geheugen waarvan de verpakking beschadigd is, of de verzegeling is verbroken is, voor ons onverkoopbaar geworden. Onze leverancier is onder bepaalde voorwaarden bereid om dat geheugen van ons terug te nemen, maar brengt ons daarvoor minimaal € 7,50 ex. BTW (€ 8,93 inc. BTW) per geopende verpakking in rekening. Simmcity is bereid om onder diezelfde voorwaarden het geopende geheugen van u retour te nemen. Neem in dat geval eerst contact op met onze Klantenservice

Retourzendingen kunt u verzenden naar ons Logistieke Centrum.

Euro Point IT B.V.
Simmcity Retouren
Morsestraat 40
4004 JP Tiel


Let op!

Wanneer u een artikel buiten de gestelde voorwaarden terugstuurt dan komt de betalingsverplichting niet te vervallen en kunnen wij besluiten om toekomstige bestellingen niet meer in behandeling te nemen. Neemt u in geval van twijfel alstublieft contact op met onze Klantenservice.

Als u een pakket op het postkantoor afgeeft, ontvangt u een verzendbevestiging voorzien van een 3S-nummer. Bewaar dit bewijs zorgvuldig. Het is mogelijk dat wij hier in een later stadium om vragen.